VTR SP1 loopt schokkerig

HOME Forums VTR1000 Techniek VTR SP1 loopt schokkerig

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #1258
    Silvester
    Deelnemer

      Even voorstellen, ik ben Silvester Engelen en sinds kort lid van de VTR1000 club.

      Ik heb 20 jaar een firestorm gehad en heb nu sinds een jaar een SP1. Deze SP1 vertoont nu een probleem.

      Op het einde van een tocht begint mijn VTR SP1 schokkerig te lopen. Heeft hier iemand ervaring mee? Het begint met slechter stationair lopen, die heb ik wat opgedraaid maar na een tijdje komt het slecht lopen weer terug. Nu is het zover dat ik rustig, schokkerig, naar huis ben gereden. Dit probleem moet ik eerst oplossen voordat ik verder kan rijden.

      Ikzelf denk dat het ligt aan het injectie systeem, maar zou ook ontsteking kunnen zijn. Lastige is dat het bij koude motor goed is, maar dat na verloop van tijd (en dus warm worden) het probleem terug komt.

      Goede raad is welkom!

      groet,

      Silvester Engelen

      #1259
      The Bunnykiller
      Deelnemer

        Dat probleem had Meine Groen ook met die van hem. Even in het boekje kijken , daar staat het telefoonnummer van Meine wel in. Heb het ook een keer gehad en toen bleek het een bobine te zijn.

        Groetjes Harry

        #1261
        meineg023
        Deelnemer

          ik had een soortelijk probleem die van mij liep op 1 cyl de achterste werd niet warm heb de bobine vervangen drukregelaar injectie bougies vacuum slangetjes vervangen en een betere massa van accu naar achter frame gemaakt motor loopt weer

          Groetjes Meine

          #1262
          Silvester
          Deelnemer

            Dat met de Bobine kan het inderdaad ook zijn, omdat het gebeurd als de motor (bobine) warm wordt. Dat ga ik zeker eens proberen. Weet je hoe een bobine getest kan worden?

            Alvast dank voor je input!!

            Groet,

            Silvester

            #1263
            meineg023
            Deelnemer

              Bobine is moeilijk te testen even een andere proberen zijn nog wel een paar te koop kijk eens bij baboon.eu in Ureterp

              is de stekkerverbinding in orde breukje in kabel of vochtig geweest

              groetjes meine

              #1266
              Silvester
              Deelnemer

                Dat ga ik dit weekend onderzoeken. Vocht kan niet het probleem zijn, was die dag bloed heet.

                dank voor je input,

                groet,

                Silvester

                #1431
                The Bunnykiller
                Deelnemer

                  Ben je er al achter wat het is of was.

                  Groetjes Harry

                7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.