Toertocht Gelderland, Flevoland en een beetje Utrecht 15 Oktober.

HOME Forums Activiteiten & Toertochten Toertocht Gelderland, Flevoland en een beetje Utrecht 15 Oktober.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1303
    Opa Stef
    Deelnemer

      Na het zeer geslaagde Binnenlandweekend in Friesland (en een stukje Groningen) staat op zondag 15 Oktober alweer de laatste toertocht van 2023 op de toerkalender.
      De route zal jullie leiden door het groene gebied van de provincies Gelderland, Flevoland en een randje van Utrecht.
      De route zal zo’n 160km lang zijn.
      Er zal worden verzameld ( met een gewassen motor, volle tank en een goed humeur uiteraard ) tussen 10.00 uur en 10.30 uur.
      Daarna worden de motoren gestart en gaan we op pad voor de rit.
      De vertreklocatie is de koffietafel van Restaurant “De Wormshoef” aan de Dorpsstraat 192 in Lunteren.
      Het eindpunt van de route is ook bij Restaurant “De Wormshoef” waar we onder het genot van een bakkie of een glasie nog even kunnen napraten over het afgelopen toerjaar.

      Zorg dat je erbij bent op zondag 15 Oktober in Lunteren.

      Gr.
      Stef & Rik

       

      #1312
      MarcK002
      Deelnemer

        Dat beloofd weer een mooi toertje te worden Stef! ☺

        #1413
        The Bunnykiller
        Deelnemer

          Aangezien het weer echt kloten word zondag ga ik naar alle waarschijnlijkheid niet mee .

          Moet echt wel beter worden dan de verwachting die ze hebben voor zondag.

          Groetjes Harry

          #1415
          Opa Stef
          Deelnemer

            Ik zal er ook niet bij zijn, Gonny en Christian gaan naar New York dus heb ik andere verplichtingen.

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.