aankoop vtr 1000

HOME Forums VTR1000 Algemeen aankoop vtr 1000

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #1286
    Erwin1965
    Deelnemer

      Goedemorgen,

      na jaren op de vfr 800 fi gereden te hebben is het nu na een ongeluk tijd voor een vtr 1000

      wat raden jullie mee aan?

      waar moet ik op letten?

      zwakke punten?

      oud model/nieuw model

       

      ik hoor graag van jullie

      grt Erwin

      #1287
      The Bunnykiller
      Deelnemer

        Hallo Erwin,

        Je hebt het over oud of nieuw model dus je bedoeld dan dat je een Firestorm wil kopen. Of toch een SP1 of SP2?

         

        Groetjes The Bunnykiller

        #1289
        Erwin1965
        Deelnemer

          Goedemiddag, geen sp1 of sp2

          vind ik het geld niet waard voor die paar pk extra

           

          #1290
          The Bunnykiller
          Deelnemer

             

            Qua rijgedrag had ik toch lieve een VFR 800 . De Firestorm is een hele andere motorfiets waar je op moet werken. Ik heb er zelf 4 gehad en heb bij alle 4 de vering aangepast met progessieve veren voor en achter . Vind de achtervering wel aan de slappe kant. Verder zijn er de Nokkenasketting spanners die een zwak punt zijn  van deze motoren . En waar heel veel types Honda ook last van hebben zijn de spanningsregelaars. Verder kun je de Firestorm absoluut niet vergelijken met een SP . Dat is een hele andere motorfiets die gemaakt is om te racen. En die paar pktjes zijn er toch nog wel ietsje meer als een paar zoals je zegt. Sp 136 en Firestorm 106. Maar dit zijn wel de zwakke punten van een VTR 1000 Firestorm. Ben op dit moment ibv 2 SP1 Motoren.

            Met de Groetjes van The Bunnykiller

          4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.